.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نسخه‌هایی که به سختی پیچیده می‌شوند
طرح نسخه نویسی الکترونیکی که قرار بود روند درمان را برای بیماران ساده‌تر کند مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

به گزارش شمال نیوز، دکتر محمدرضا میرزایی مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در همه شهر‌های استان در روز اول با کمترین مشکل اجرا شد، گفت: فقط در  بابل و ساری به دلیل حجم بالای موسسات کمی آمادگی کمتر است که اگر مردم در چند روز آینده صبوری کنند قطعا مشکلات کم می‌شود.

او گفت:بیش از ۸۰ درصد موسسات درمانی کشور آمادگی اجرای این طرح را دارند و مازندران هم در دو ماه گذشته بستر سخت افزاری و نرم افزاری این کار را آماده کرده است و هم اکنون ۸۰ درصد موسسات دولتی و خصوصی استان هم نسخه نویسی و نسخه پیچی را انجام می‌دهند.

  میرزایی گفت:طرح نسخه نویسی اکترونیکی مصوب دولت است و از اول دی ماه همه موسسات پزشکی موظفند الکترونیک خدمات خود را ارائه دهند.

او گفت: بیمه‌ها به نسخه‌های کاغذی دیگر نمی‌توانند پرداخت کنند و فقط نسخه‌های الکترونیک قابلیت پرداخت دارند.

 میرزایی گفت: در این طرح فضایی ایجاد شده که بیماران خاص طی سه ماه آینده نسخه اول خود را برای یک ماه دریافت و برای نسخه دوم هم می‌توانند همین نسخه را تشدید کنند و ظرف سه ماه آینده نسخه دوم خود را هم بگیرند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه اگر پزشکی سخت افزار این طرح را نداشت در روز‌های آینده باید تامین کند، گفت: امیدواریم ظرف چند روز آینده هم موسسات بهتر در خدمت مردم خواهند بود و هم مردم همکاری کنند تا این طرح بزرگ به خوبی اجرا شود.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.